کارت پرواز هوشمند هواپیمایی آرا ایر

هواپیمایی آرا ایر به عنوان دومین ایرلاین هوشمند کشور این افتخار را دارد که برای اولین بار در ایران با استفاده از فناوری اولین بلیط الکترونیکی و کارت پرواز هوشمند را معرفی و رو نمایی نماید . ویژگی منحصر به فرد و اختصاصی این کارت هوشمند ،قابلیت استفاده به عنوان کارت دریافت خدمات مسافر ، بلیط الکترونیکی پرواز و کارت پرواز هوشمند دیجیتالی می باشد که توسط گروه هوانوردی صبا طراحی و ایجاد شده است که در پرواز های داخلی و خارجی شرکت هواپیمایی آرا ایر برای مسافران این شرکت به صورت اختصاصی و انحصاری قابل استفاده می باشد که با حذف کاغذ از سیستم خدمات رسانی خود و مکانیزه کردن کلیه امور پذیرش مسافران را به صورت هوشمند و توسط خود مسافر مدیریت می گردد.

کاربران میتوانند در تمام ساعات شبانه روز از درگاههای ارائه خدمات سامانه از قبیل وب سایت، نرم افزار موبایل و کانتر های هوشمند فرودگاهی متصل به سیستم به صورت آنلاین خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند . کارت هوشمند صبا محدودیتی برای استفاده توسط کاربران داخلی و خارجی ندارد و کلیه شهروندان ایرانی و غیر ایرانی میتوانند تحت پوشش خدمات این کارت هوشمند قرار بگیرند و خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نمایند و کلیه دارندگان کارت هوشمند صبا به صورت کاملا رایگان تحت پوشش بیمه جوادت در سراسر ایران قرارداد  دارند.

کاربردهای اجرایی کارت هوشمند صبا:

-استفاده به عنوان کارت بلیط هوشمند پرواز مسافران هواپیمایی آرا ایر

-استفاده به عنوان کارت پرواز هوشمند مسافران هواپیمایی آرا ایر

-استفاده به عنوان کارت دریافت خدمات سیستمی مسافران هواپیمایی آرا ایر

-استفاده به عنوان کارت شناسایی سیستمی مسافران هواپیمایی آرا ایر

-استفاده به عنوان کارت باشگاه مسافران هواپیمایی آرا ایر

-استفاده به عنوان کارت اعتباری خدمات مسافران هواپیمایی آرا ایر

-استفاده به عنوان کارت خدمات رفاهی مسافران هواپیمایی آرا ایر

-استفاده به عنوان کارت بانکی متصل به شبکه شتاب مسافران هواپیمایی آرا ایر

-استفاده به عنوان بلیط دریافت خدمات مراکز تفریحی و گردشگری مسافران هواپیمایی آرا ایر

کلیه مسافران بعد از خرید اولین بلیط از هواپیمایی آرا ایر این کارت هوشمند با رتبه سفید به صورت رایگان صادر شده و در فرودگاه به مسافر تحویل داده می شود و بعد از آن کلیه خدمات رزرو شده توسط مسافر از طریق این کارت هوشمند به مسافر ارائه می گردد و در پروازهای آتی نیز دیگر نیازی به دریافت بلیط کاغذی یا کارت پرواز در موقع سوار شدن نیست و همه امور از طریق کارت هوشمند با استفاده از گیت های تعبیه شده در فرودگاه توسط خود مسافر انجام میگردد و خدمات پذیرش و حراز هویت مسافران تا زمان تحویل بار و کلیه امور پذیرش مسافر به صورت هوشمند از طریق این کارت انجام می پذیرد. مسافران میتوانند کلیه خدمات سفر خود را از طریق این کارت با استفاده از درگاههای ایجاد شده خدمات رسانی به صورت شبانه روزی و آنلاین در کمترین زمان دریافت نمایند و بر اساس تعداد سفر و دریافت خدمات از طریق سامانه خدمات مسافران آرا  دریافت کرده اند می توانند کارت هوشمند خود را ارتقاء داده و تخفیفات بیشتر و یا سرویس های رایگان را در سفر های آتی خود دریافت نمایند.

کلیه مسافران در صورت عدم دسترسی به کارت هوشمند خود در پرواز می توانند از طریق سیستم QR  که در نرم افزار موبایل سامانه خدمات مسافران ایجاد شده کلیه خدمات پذیرش و احراز هویت خود را به صورت آنلاین انجام دهند.


چاپ   ایمیل