پروازهای کارگو کلاس هواپیمایی سیمرغ

کارگوی هواپیمایی سیمرغ ایر یا همان قسمت حمل بار هوایی شرکت هواپیمایی سیمرغ ایر، حجم بار زیادی را از کشور ایران  به کشورهای دیگری از قاره های مختلف دنیا ارسال می کند و همچنین از کشورهای مختلف، بارهای مورد نیاز کشور را وارد ایران می نماید. قسمت حمل هوایی بار شرکت هواپیمایی سیمرغ ایر، یک بخش از ایرلاین است که وظیفه مدیریت و عملیات حمل هوایی انواع بار تجاری، مهاجری و مسافری را در این شرکت هواپیمایی بر عهده دارد. قسمت حمل هوایی بار شرکت هواپیمایی سیمرغ ایر تحت نظر بخش مدیریت بازرگانی فعالیت می‌کند.  کارگوی مجموعه ناوگان هواپیماهای باری دارد که سال‌ها است عمل انتقال بار را انجام می دهند. البته کارگوی سیمرغ ایر علاوه بر ارسال بار  به کشورهای دیگر، در داخل کشور ایران و از شهری به شهر دیگر هم، این شرکت به ارسال هوایی بار می پردازد. بخش کارگوی مجموعه، مانند تمامی شرکت های معتبر هواپیمایی در سراسر دنیا قوانین خاص خود را  دارد. این قوانین، بارهای مجاز و غیرمجاز را مشخص می کنند. همچنی شامل دستورالعمل هایی درباره نحوه بسته بندی اصولی بارهای هوایی و پذیرش آنها توسط نمایندگان این شرکت است.  به عنوان مثال، حمل مواد منفجره و آتش زا در کارگوی ایرلاین سیمرغ ایر مجاز نیست. همچنین حمل گازهای اشک آور و سلاح‌های سرد، باتری‌های لیتیومی و پاور بانک، مواد خطرناکی مانند کبریت، مواد آتش زایی مانند چسب و پاک کننده‌ها و غیره در کارگوی مجموعه مجاز نخواهد بود. هزینه حمل بار در کارگو هم متناسب با ماهیت بار و وزن بار و حجم آن و همچنین فاصله مقصد تعیین می‌شود. 

شرکت هواپیمایی سیمرغ با تکیه بر گسترده ترین شبکه هوایی  با استفاده از ناوگان پروازی بوئینگ 737 و بوئینگ 747 کارگو در مسیرهای داخلی و خارجی و برخورداری از نیروی انسانی مجرب و متخصص و پایانه بار اختصاصی در فرودگاه از قابلیت ارائه شبانه روزی خدمات متنوع بار هوایی و ارسال بار در کوتاهترین زمان ممکن در مقاصد مختلف داخلی و خارجی را برخوردار می باشد .

اگر سابقه ای طولانی در امر تجارت جهانی داشته باشید حتما برای شما هم پیش آمده است که برای ارسال محمولات خود (به خصوص محمولات با وزنهای سنگین و یا کالاهای خاص) به مشکل برخورده باشید. شرکتهای هواپیمایی که پروازهای منظم انجام می دهند قادر به پاسخ گویی تمام نیازهای حمل و نقل شرکتهای بزرگ نیستند. شرکت هواپیمایی سیمرغ با در اختیار داشتند هواپیماهای باری با گنجایش های 18 تنی – 40 تنی و 100 تنی آمادگی دارد تا با کمترین هزینه و مطابق با بودجه شما گزینه چارتر هواپیما را پیشنهاد دهد. برخی از محمولاتی که نیاز به پرواز چارتر دارند عبارتند از: حیوانات زنده (اسب ، گوسفند و گاو زنده، جوجه یک روزه و غیره) محمولات ترفیکی که به دلیل سایز بزرگ قابل بارگیری در پروازهای معمولی نمی باشند. کمکهای اولیه و اهدایی به کشورهای آسیب دیده از بلایای طبیعی (سیل و زلزله و …) کالاهای خطرناک که فقط با هواپیمای باری می بایست جابجا شوند (CAO)

همه مردم به هنگام مسافرت داخلی یا خارجی با دغدغه اضافه بار مواجه می شوند. شرکت های هواپیمایی برای حمل و نقل مسافران و بارهایشان محدودیت های خاصی در نظر گرفته اند. تعیین کیلوگرم بار مجاز یکی از محدودیت های پروازهای داخلی و خارجی است. در واقع شرکت های هواپیمایی مقدار بار مجاز قابل حمل برای هر مسافر را مشخص کرده و مسافر نیز موظف به رعایت قوانین شرکت هواپیمایی است. افرادی که تمایل به سفرهای هوایی دارند همواره این سوال برایشان مطرح است که هزینه اضافه بارشان چقدر می شود؟

چنانچه قصد همراه بردن حجم قابل توجهی بار اضافه اعم از چمدان و سایر وسایل به شهر دیگر از طریق هواپیما را دارید، لازم است نسب به قوانین شرکت هواپیمایی مورد نظر خود اطلاعات کافی بدست آورید. ما در شرکت هواپیمایی سیمرغ با فراهم نمودن امکان محاسبه آنلاین اضافه بار دغدغه مسافران را برطرف کرده ایم. بنابراین با خاطری آسوده می توانیید در هنگام خرید بلیط، بار اضافه خود را ثبت نمائید.

اندازه و مقدار بار مجاز در پرواز؟

در شرکت هواپیمایی سیمرغ به هنگام رزرو بلیط مقدار بار مجاز برای مسافران مشخص خواهد شد. چنانچه وزن بار بیشتر از وزن مجاز بود ملزم به خرید اضافه بار در فرودگاه خواهند بود.

هزینه اضافه بار پرواز داخلی : مقدار بار مجاز در پروازهای داخلی به ازای هر مسافر20 کیلوگرم میباشد .هزینه اضافه بار پرواز داخلی در هواپیمایی سیمرغ پس از ورود اطلاعات مسافر و انتخاب صندلی و وارد کردن تعداد بسته همراه در فرودگاه قابل محاسبه میباشد.

این مجموعه با در اختیار داشتن نمایندگی های فعال فروش بار که همگی از مجوز ها و گواهی نامه های معتبر تحت نظر سازمان هواپیمایی کشور برخوردارند و همچنین سامانه برخط با قابلیت پیگیری لحظه ای مرسولات توانسته است نیازهای متقاضیان را مرتفع سازد.

خدمات کارگو هواپیمایی سیمرغ شامل موارد ذیل می باشد:

  • جابجایی مرسولات در تمامی مسیرهای پروازی هواپیمایی سیمرغ
  • ارسال محمولات تجاری در مسیرهای داخلی و بین المللی هواپیمایی سیمرغ
  • حمل دارو، کالاهای پزشکی و بافت زنده انسانی
  • حمل کالاهای فاسد شدنی با حفظ زنجیره سرما
  • حمل جسد 
  • حمل حیوان زنده
  • ارائه بار به صورت ترانزیت در مسیرهای غیر مستقیم
  • رهگیری مجازی محمولات
  • ارائه خدمات در دفاتر کارگو فرودگاهی در تمامی ایام سال
  • امکان توزیع مرسولات در نمایندگی های منتخب داخلی و خارجی
  • آمادگی عقد قرارداد اعتباری حمل مرسولات با سازمان ها و ارگان ها

چاپ   ایمیل